13 Kasım 2010 Cumartesi

Film serisi hakkında yorumlar...

Siyah İnci'nin Laneti (2003)
  
-Şimdiye kadar çekilmiş en iyi korsan filmi diye düşünüyorum.
Johnny her zaman olduğu gibi yine romantik, yine karizmatik, yine komik...
Keira'yı hayatımın çalımı Beckham'dan sonra ilk bu filmde izledim ve yine beni büyüledi oyunculuğu, zarafeti ve güzelliği bir kez daha beni kendisine hayran bıraktırdı.
Film Keira'nın kariyeri açısından da bir çıkış noktası oldu. Yıldızının parladığı bir film diyebiliriz.
Filme gelecek olursak çekildiği mekan ve senaryo bakımından kaliteli. Aktör yönünden de çok zengin bir film olduğunu düşünüyorum.



http://bit.ly/biJNkJ
Ölü Adamın Sandığı (2006) 

-Johnny Depp her zamnki gibi mükemmel ve çok başarılıydı ... Çok eğlendim onun olduğu sahnelerde ..
Ama film gerçekten başarılıydı . Yapımcılarını tebrik ediyorum. Ayrıca şunu belirtmek istiyorum ki Jack Sparrow rolü Johnny Depp'e çok yakışmış. Kesİnlikle onu seçmeleri isabet olmuş. Orlando Bloom'da çok başarılı beğenerek izlediğim bir oyuncu ... Bu filmde büyük bir ün kazandı ama gerçekten rolünün hakkını veriyor. Gerçekten izlenmeli... Film çok başarılıydı.

http://bit.ly/bhAVK9
Dünyanın Sonu (2007)

-Her gün seyretsem bıkmam Karayip Korsanları serisinden. Oyuncular (ki içinde Johnny Depp varsa benim için yeterlidir), müzik, görüntü, senaryo hepsi harika. Yüzümde mutlu bir tebessümle başlıyorum her seferinde bu seriye. Seyretmeyen varsa çok şey kaçırır. Hatta Johnny Depp'e hala hayran olmayan varsa sırf onunla tanışmak adına seyretsin bu seriyi! Ayrıca birşey yazmaya gerek duymuyorum, çünkü 3 filmin 3ü de birbirinden harika.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder